Gesloten Betaalsystemen voor woonwinkels en lifestyle stores

Als woonwinkel en warenhuis wil je je vooral richten op je klanten, hen de weg wijzen en hen snel en klantvriendelijk te woord staan. Alle andere handelingen, zoals bijvoorbeeld het tellen van contant geld, zijn zaken waar je liever niet te veel tijd aan wilt besteden. Hoe mooi zou het zijn als je helemaal geen geld meer hoeft te tellen? Dat medewerkers hun startlade, kassalade of portemonnee volautomatisch uit een gesloten Cikam recycle systeem kunnen halen. En vervolgens aan het einde van de shift de inkomsten in een keer afstorten en zeker niet meer tellen! We vertellen je meer over onze gesloten betaalsystemen en de toepassing op jouw branche.

De voordelen van een gesloten betaalsysteem voor winkels en lifestyle stores

Geen geld meer tellen

Dat kan met een Cikam Easy Cash gesloten front- en backoffice systeem. Dit systeem werkt heel eenvoudig. De klanten rekenen zelf af in het systeem of de medewerker logt in en krijgt op de login die gekoppeld is het vooraf ingestelde wisselgeld. In de backoffice toepassing logt de medewerker aan het einde van de shift weer in en stort zijn totale lade of portemonnee af. Het systeem telt en registreert de omzet. Na het sluiten van de shift of de winkel kun je  direct naar huis en zijn er geen kassalades meer die geteld hoeven te worden. Een opluchting voor de medewerkers.

Veiligheid

Een ander voordeel is dat het contante geld veilig opgeborgen zit in het systeem. Het is niet alleen een kluis, ook alles staat geregistreerd. Dit zorgt voor een veiligere omgeving voor de medewerkers. Daarnaast haal je ook de verleiding bij de medewerkers weg om op een verkeerde manier in aanraking te komen met  het contante geld. Kortom, het geeft je als ondernemer meer rust en je hoeft je geen zorgen meer te maken over de verwerking en het beheer van contant geld.

24/7 inzicht op afstand

En wat dacht je van inzicht? Vanaf een centraal punt is het duidelijk wie, wat en op welk moment heeft afgestort. Met een POS koppeling van de kassa kunnen we zelfs wanneer de kassa frontoffice wordt afgeslagen de data op het backoffice systeem uitlezen. Zo weet het systeem direct na de login van de medewerker wat er afgestort moet worden. Op deze manier wordt er een gesloten geheel gecreëerd. Ook rapporten zoals einde dag EOD, zijn eenvoudig in te zien. 

Waarom kiezen woonwinkels en lifestyle stores voor Cikam

Met een bewezen staat van dienst en expertise in verschillende industrieën is Cikam jouw partner om de betaalprocessen te optimaliseren:

Betrouwbare partner: Cikam staat bekend als betrouwbare partner binnen de Woon- en leef branch. Wij bieden voortdurende ondersteuning om ervoor te zorgen dat je gesloten betaalsysteem naar behoren blijft functioneren en aan de verwachtingen voldoet.

Efficiëntie en klanttevredenheid: Door te kiezen voor Cikam verbeter je niet alleen de efficiëntie van de processen, maar kun je ook de klanttevredenheid verhogen. Een vlotte en veilige betalingservaring kan bijdragen aan positieve recensies en klantloyaliteit.

Referentie Intratuin Heerhugowaard: “Tijdsbesparing en inzichten”

“Kasverschillen zijn bij ons nihil. Als er zich een verschil voordoet, zitten we er kort op en weten we meteen waar de schoen wringt. Alles is gecontroleerd. De drempel voor het personeel om eventueel te frauderen ligt ook vele malen hoger. Al met al zijn wij erg tevreden en denken wij dat ook andere tuincentra hier veel baat bij zullen hebben!” Aldus Jos en Mirjam.

Intratuin maakt gebruik van ons Cikam Easy Cash M. Systeem.

Neem vrijblijvend contact met ons op!

  • Wanneer je op versturen drukt, ga je akkoord met onze privacy policy.