Werken bij Cikam, een veelzijdige uitdaging

Cikam is een familiebedrijf dat al ruim 75 jaar bestaat. Bij Cikam hebben we aandacht voor onze medewerkers en kijken we naar de langere termijn en mogelijke ontwikkelingen.

Binnen Cikam werken we als team samen. We luisteren naar elkaar en gebruiken elkaars ervaring om gezamenlijk tot een beter bedrijfsresultaat te komen. Op deze manier voelen we de waardering van elkaar en van het bedrijf en dragen we allemaal bij aan het merk Cikam. In een informele sfeer presteren we en staan de klanten centraal.

Heb je interesse om ons team te versterken en voor mooie oplossingen voor klanten te zorgen? Reageer dan op een van onze vacatures hieronder. Is er geen vacature beschikbaar, stuur dan alsnog je sollicitatie naar pz@cikam.nl. We staan altijd open voor nieuw talent en leuke collega’s.

Onze vacatures

  • Vacature: Sales Consultant – regio Zuid/West

    Zie jij het als een leuke uitdaging om bij ondernemers een behoefte te creëren en deze dan vervolgens met een hele mooie oplossing in te vullen? Een oplossing, namelijk een systeem bestaande uit hard- en software waarvan ze nog wisten dat ze het nodig hadden, maar door jouw overtuiging ze wel enthousiast worden? Wil je echt iets voor de retail betekenen, echte meerwaarde leveren en het niet alleen maar roepen? Kom dan ons sales team versterken en solliciteer op onze vacature! 

    Wat biedt Cikam jou?

    Voor deze sales, maar meer consultancy, functie krijg je een eigen rayon of eigen branches. In deze regio beheer je je eigen klanten (relatiemanagement), maar ga je vooral op zoek naar nieuwe klanten. Je maakt je eigen afspraken via telefonische acties, persoonlijke bezoeken bij retailers of via social media, maar vooral op een manier die jou ligt en waar jij de meeste resultaten mee weet te behalen.

    Een van je collega’s vertelt: “Ik vind vooral de afwisseling in de functie heel leuk. Een of twee dagen op kantoor en de rest van de week onderweg. Verder ben je ook heel zelfstandig en verantwoordelijk voor je eigen regio. Je wordt heel goed opgenomen in het team en je leert veel van elkaar.”

    Een andere collega vertelt: “De diversiteit van de klanten maakt het heel leuk en afwisselend. Ook de betrokkenheid van het bedrijf is groot; we zijn één team, iedereen denkt met elkaar mee en we hebben het nog gezellig ook. Daarnaast is het leuk om te zien dat het bedrijf zich blijft ontwikkelen met nieuwe systemen en software.”

    Wat vragen we van jou?

    • Enthousiast en gedreven
    • Ervaring met veel outbound bellen om je eigen afspraken in te plannen
    • Enkele jaren ervaring in een commerciële buitendienstfunctie
    • HBO werk- en denkniveau en een goede beheersing van de Nederlandse taal
    • In bezit van een rijbewijs en woonachtig in de driehoek Utrecht-Den Haag-Amsterdam

    Wat doet Cikam?

    Cikam biedt oplossingen om contant geld op een veilige een efficiënte manier te verwerken. In steeds meer fastfood en winkels in Nederland kom je onze gesloten betaalsystemen tegen. Zeker deze Corona tijd maakt mensen extra bewust van de hygiëne en onze systemen zijn dan ook de perfecte oplossing om klanten contactloos contant te laten betalen. Een van onze klanten vertelt: “De Cikam Easy Cash compact is meteen door iedereen omarmt hier, zowel door medewerkers als klanten. Ik wilde al langer dit systeem, maar was bang dat met name ouderen het een probleem zouden vinden. Maar niks is minder waar, ze vinden het fantastisch, zeker voor de hygiëne!”

    Naast frontoffice systemen voor winkels verkopen we ook cash recyclesystemen aan vakantieparken, attractieparken, musea, casino’s, hotels enz. Deze systemen staan meestal in de kantoren en dus minder zichtbaar, maar zeker niet minder waardevol voor deze bedrijven.

    Ben jij de verkooptopper die we zoeken en wil je werken binnen een jong en dynamische organisatie? Stuur dan je CV met motivatie en recente foto naar pz@cikam.nl ter attentie van de heer A. Citroen.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

  • Vacature: Service Technicus Geldverwerkingssystemen (32/40uur)

    Vacature: Service Technicus Geldverwerkingssystemen (32/40uur)

    Na een uitgebreide opleiding ben jij verantwoordelijk voor een ongestoorde werking van de door ons geplaatste cash systemen bij onze klanten in Nederland. Afleveringsgereed maken, oplossen van storingen, (preventief) onderhoud en het testen van de apparatuur behoren tot jouw taken.

    Binnen de wereld van het chartale geld is Cikam een voorname speler. Overal waar contant geld in omloop is, hebben wij oplossingen om het geld veiliger en efficiënter te verwerken. Vandaag de dag is dat voornamelijk binnen de retail waar er frontoffice oplossingen (in plaats van de kassa) en backoffice oplossingen (voor personeel om eenvoudiger een kassalade op te nemen en af te storten) geïnstalleerd worden.

    Wat verwachten wij van jou?

    • Ervaring in geldverwerking is een pré
    • Technische opleiding, MTS
    • Kennis en affiniteit met IT (Basiskennis van netwerken en het kunnen installeren van drivers en specifieke
    • Cikam softwarepakketten)
    • Klant- en servicegericht
    • Communicatief vaardig op technisch niveau
    • Dienstbaar en collegiaal
    • Bereid zijn om te reizen (klanten door het hele land)
    • Bereik om storingsdiensten te draaien (avond en weekend)

    Wat biedt Cikam jou?

    • Betrokken werkgever
    • Veel ruimte voor ontwikkeling
    • Gezonde en stabiele organisatie
    • Leuke werksfeer, prettige werkomgeving, personeelsactiviteiten
    • Goed salaris
    • Auto van de zaak

    Interesse?
    Stuur jouw CV en motivatie incl. recente foto naar Henk ter Haar via h.ter.haar@cikam.nl.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Andrew Citroen

Maakt graag kennis met je.