Cikam heeft back office-oplossingen waarin kassalades veilig en snel afgestort en gevuld kunnen worden. Alle transacties zijn real-time inzichtelijk, zowel per datum als per medewerker. Het systeem fungeert als een ‘ijzeren’ hoofdcaissière en hierdoor wordt het handmatig tellen van de kassalade overbodig. Wilt u weten hoe dit werkt? Neem dan contact op met een van onze specialisten.
Cikam heeft back office-oplossingen waarin kassalades veilig en snel afgestort en gevuld kunnen worden. Alle transacties zijn real-time inzichtelijk, zowel per datum als per medewerker. Het systeem fungeert als een ‘ijzeren’ hoofdcaissière en hierdoor wordt het handmatig tellen van de kassalade overbodig. Wilt u weten hoe dit werkt? Neem dan contact op met een van onze specialisten.
Cikam heeft back office-oplossingen waarin kassalades veilig en snel afgestort en gevuld kunnen worden. Alle transacties zijn real-time inzichtelijk, zowel per datum als per medewerker. Het systeem fungeert als een ‘ijzeren’ hoofdcaissière en hierdoor wordt het handmatig tellen van de kassalade overbodig. Wilt u weten hoe dit werkt? Neem dan contact op met een van onze specialisten.
Nee, de cassette is afgesloten met een sleutel en niet toegankelijk voor niet geautoriseerd personeel.
Onze automatische kassasystemen kunnen koppelen met de kassasoftware van Cow Hills, Bizerba, DIGI, Electronic Brains (EB Pos), Acrelec, De Haan IT, MPlusKASSA, Countr, Marti Orbak, Untill, next to food (ntf), Vectron, JCC en Centric. Om een koppeling werkend te krijgen moet je altijd contact opnemen met je kassa leverancier.
Ja, het systeem kan in de balie ingebouwd worden en, indien nodig, wil Cikam de coördinatie hiervan op zich nemen. Cikam kan bijvoorbeeld het systeem naar de interieurbouwer opsturen, zodat hij deze mooi kan inbouwen.
Ja dat is mogelijk, maar alleen als het personeel daarvoor geautoriseerd is.
Op alle Cikam Easy Cash systemen kan een service abonnement worden afgesloten. Wij adviseren een service abonnement met een responsetijd van 4 uur. Dat betekent dat indien de Cikam technicus de storing niet telefonisch kan verhelpen, onze technicus binnen 4 uur ter plaatse is om de storing te verhelpen middels een bezoek. Tevens krijgt het systeem dan één keer per jaar preventief onderhoud, waardoor de kans op storingen ook verminderd wordt.
Dat is afhankelijk van waar het systeem staat, maar vooral afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij. Uw eigen verzekeringsmaatschappij kan hier antwoord op geven. Ter indicatie; als het systeem op de juiste wijze is ingebouwd en beveiligd, dan is er zonder kluis sprake van een dekking van € 9.000,- en met kluis een dekking van € 23.000,-.
Ja, bij alle Cikam systemen kan de eigenaar zelf wisselgeld aanvullen.
Ja, er zal een bericht verzonden worden als de munten of biljetten onder een bepaald niveau komen. Dit is zelf door de beheerder in te stellen en te bepalen.
Nee, elke Cikam oplossing werkt met autorisatie niveaus. Hierdoor worden de rollen en rechten afgeschermd en bepaald wie er wat mag op het systeem.
Nee, alle biljetten die uit het systeem komen, via een pouch of cassette, zijn geteld en gecontroleerd op echtheid. Tellen is dus niet meer nodig. Je kunt op afstand inzien wat de waarde in het systeem is.
Nee de updates van de nieuwe eurobiljetten en de Windows updates zijn niet in het service abonnement opgenomen. Deze worden apart in rekening gebracht. Indien u een service abonnement heeft, zullen wij u wel benaderen wanneer er weer een nieuwe update beschikbaar is.