Technische service dienst

Met de technische service dienst van Cikam leiden we uw personeel op in het gebruik van de Cikam systemen en zorgen we voor preventief en correctief onderhoud.

Onze eigen vakkundige technici zorgen voor installaties, trainingen, preventief onderhoud en storingen.

Installatie

Na aankoop van een systeem, installeert onze technicus het systeem bij u op locatie. Deze installatie vindt, indien van toepassing, plaats in samenwerking met de POS-leverancier. Na de installatie geeft de technicus een uitgebreide instructie van het systeem aan de medewerkers, zodat het systeem meteen in gebruik genomen kan worden.

Trainingen

Naast een uitgebreide instructie tijdens de installatie van het systeem, is het ook mogelijk om een extra training aan te vragen. Dit kan bijvoorbeeld gewenst zijn als er personeelswisselingen hebben plaatsgevonden.

Preventief onderhoud

Afhankelijk van uw onderhoudsabonnement komen onze technici een of twee keer per jaar langs voor preventief onderhoud aan het systeem. Dit voorkomt in veel gevallen storingen en geeft u tevens de gelegenheid om eventuele problemen of vragen voor te leggen aan onze technicus.

Storingen

Elk systeem stoort weleens, dus helaas een systeem van Cikam ook. Heeft u al geprobeerd het systeem opnieuw op te starten en blijft de storing dan nog steeds? Dan kunt u bellen met onze technische dienst op 036-5397200 (optie 2). Geeft u een zo’n duidelijk mogelijke omschrijving van de storing, zo mogelijk met een error code. Onze technici kunnen in 70% van de gevallen het probleem telefonisch oplossen. Hiervoor is wel de medewerking van uw personeel vereist. Lukt het niet om de storing op te lossen, dan komt onze technicus ter plaatse. Niet alleen tijdens kantoor uren, maar indien gewenst ook in de avonden en weekenden (afhankelijk van het onderhoudsabonnement).

Onderhoudsabonnementen

Wij adviseren onze klanten een SR 1/4 onderhoudsabonnement af te sluiten. Dit abonnement houdt in dat wij één keer per jaar preventief onderhoud uitvoeren en binnen vier uur na melding van een storing contact met u opnemen om de storing op te lossen. Heeft u een onderhoudsabonnement inclusief avond- en weekendondersteuning, dan kunt u ook buiten kantooruren terecht voor telefonische ondersteuning.

TEAMVIEWER

John den Hartog

Denkt graag mee op het gebied van technische service.