window.dataLayer = window.dataLayer || []; window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments)}; gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-430786460');

"Onze klanten worden superblij van het betaalsysteem in de bakkerij", Remco Beekman | Keilekker

Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes

Bakkerij Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes

In 2015 startte Remco in Den Bosch samen met twee bakkers en verkochten zij 300 worstenbroodjes per jaar. Inmiddels worden er jaarlijks 1 miljoen worstenbroodjes verkocht, hebben zij 60 mensen in dienst en leveren zij aan heel Nederland de lekkerste Brabantse worstenbroodjes. Het doel van Remco is iedereen in Nederland aan de worstenbroodjes krijgen en daarna wil hij altijd verder kijken om uit te breiden en misschien wel internationaal worstenbroodjes te gaan verkopen. Met het gesloten betaalsysteem van Cikam in de bakkerij kunnen de bakkers de focus volledig op het bakken houden!

Cikam betaalsysteem in de bakkerij

Remco heeft het betaalsysteem eerst bij Jan de Groot, van de Bossche bollen en Robèrt van Beckhoven in Oisterwijk in de bakkerijen gezien. Na het zien van de verbeterde hygiëne en andere grote voordelen in de winkels, wilde Remco het gesloten betaalsysteem direct in zijn eigen bakkerij hebben.

“Klanten vinden het heel professioneel”

“Niet alleen wij zijn heel blij met het betaalysteem van Cikam, maar onze klanten ook. Ze vinden het er heel professioneel uit zien.” Ook brengt het de klanten ook veel gemak en overzicht bij het betalen in de winkel. Klanten kunnen gemakkelijk betalen in de bakkerij en ook voor hen verloopt het betalen aan de kassa sneller dan voorheen. Het heeft daarnaast een professionele en veilige uitstraling voor de bezoeker, en er kunnen geen fouten worden gemaakt.

Een sneller afrekenproces en betere hygiëne

De belangrijkste voordelen voor Remco en zijn personeel zijn hygiëne en de snelheid die het systeem biedt. De bakkers komen niet meer in aanraking met contant geld en het gaat veel sneller, het afrekenproces. De bakkers kunnen efficiënter werken doordat ze veel minder tijd kwijt zijn aan het afrekenen met de klant. Daarnaast hebben lopen zij nooit meer tegen problemen met kasverschillen of het opmaken van de kas aan.

Cikam op bezoek bij Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes